AN ANGEL WILL DIE


+en gamal
Hejsan! Senaste dagarna har varit jättebra! Sov hos fidde med sandra från lördag till söndagen. Vi gjorde tacos, hyrde film, dansade, pratade och tog en massa fula bilder, en vanlig grym tjejkväll helt enkelt. Har hunnit tränat och pluggat för övrigt.

Har jättemycket plugg den här veckan också så tror jag tar en jätteliten bloggpaus. Såhär kommer min vecka se ut:

Måndag-träna,sola,plugga
Tisdag-träna,plugga,sola
Onsdag-träna,plugga,sola
Torsdag-träna,plugga,sola
Fredag-Statsparken med linnea,sandra och fidde

Mycket varation som ni ser.. bara att hålla ut, åker ju till kreta om 13 dagar! Vi ses någon dag

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Vill du läsa en super bra blogg? Då är det min vi snackar om! Min dröm är att bli en känd skådis och äga ett klädmärke större än H&M! Jag bloggar för det mesta om saker jag har sytt, om min dröm och om åsikter och tankar (vill gärna ändra människors syn på folk och världen) så ta en titt på mina kategorier jag syr, mitt mål och åsikter och tankar. Vem vet du kanske gillar den? Fan snackar jag om såklart du kommer gilla den, det är mig vi snackar om! ;)

Fin blogg btw! (Säger vi)

2012-05-25 @ 21:20:32
URL: http://jaasses.webblogg.se/
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har!

Jättefin design för övrigt :)



Ta hand om dig, kram!

2012-05-28 @ 18:19:58
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0